NOTE: Reader, before you browsing to reading please make sure you read fanfiction in here according to your age. If you not yet 17 yo, we suggest you to read fanfiction with rating G, PG-13, PG-15. Rating NC-17 and NC-21 just for addult. Please follow this rule shake your self!

Tuesday, June 26, 2012

[Oneshot] Akuilah Aku



Title              : Akuilah Aku
Categories    : OneShot
Genre           : AU, Romance-Angst
Rating           : G
Theme song  : Rumor – Butiran Debu… Audrey ft Cantika – Akuilah Aku
Author          : Chisuke Arina / Aldina Gita Wahyuni
    
Cast             : 1. Yamada Ryosuke (OOC)
                      2. Nakajima Yuto (OOC)
                      3. Koizumi Asuka (OC)
                      4. Shida Mirai (OOC)

Quotes :
“Apa gunanya dia selalu disampingku, tersenyum padaku. dan berkata cinta padaku… namun semua hanya ketika tiada orang disekitar kami. Ketika ditempat umum, seolah – olah kami adalah orang asing. Semua kutahan, kulakukan dengan sabar… dan dihari ulang tahunnya kali ini,,, aku hanya ingin dia mengakui ku… namun semua kesabaranku pada akhirnya sia – sia…”

Untuk baca FULL SCREEN, click tombol VIEW FULL SCREEN di bawah SCRIBD 
Akuilah Aku (Yamada Ryosuke Fan Fiction)

No comments:

Post a Comment